sobota, 30 marca 2013

powrót do rutyny.

Chyba to koniec początku . Najgłupsze co może być... dostajesz szanse i jej nie wykorzystujesz  albo po prostu nie jesteś w stanie jej wykorzystać. Podobno w świecie panuje harmonia. Podobno. To dlaczego czasami  za szczęście  płacimy 2x mocniej smutkiem? Może teraz nie umiem opanować swoich uczuć ale jest  mi przykro mimo wszystko. Wiem że zrobiłam dobrze, wiem , że  nie opłaca się zmieniać dla kogoś  kto nie akceptuje twojego zachowania - tyle że ten ktoś przez chwilkę był dla mnie ważny ;c Nie  irytuje mnie to że  jest tak jak jest ale... że nie będzie tak jak było.
Krótka ta bajka...ALE wystarczająco długa aby wyciągnąć z niej morał.
 Zawsze chciałam być dzieckiem nie chwiałam dorastać ,a teraz gdy usłyszałam że to wszystko " dziecinne" zabolało.


popołudnie rozmyślań -.- ehhh chyba to przeboleje ale  skutkiem tego jest  ze nie ufam już tak ludziom.



sorry but i miss.

 
Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz